Klacht SNS Bank: Kosten in rekening brengen.
Details
Klacht
Geachte Medewerker(ster)Al jaren hebben wij een aantal spaarrekeningen bij de SNS> wij konden vanaf onze ING rekening rechtstreeks een bedrag op de spaarrekeningen overmaken zonder kosten. Dit was ook de de reclame van de SNS. We hadden geen lopende rekening nodig bij de SNS. Wat schetst onze verbazing. De SNS gaat per 1 juli de spaarrekeningen onder brengen bij het pakket Basis Bankieren. Dit houdt in dat je met 1 betaalrekening en of 1 of meer spaarrekeningen per maand 2,55 moet betalen. Ze schrijven dat dit voordelen heeft. Nu dat is voor ons niet het geval!!
Weer een verplichting waar je niet om gevraagd hebt.
Gewenste oplossing
Terugkomen op het besluit omdat klanten indertijd met valse informatie zijn binnengehaald.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.