Klacht SNS Bank: Kosten in rekening brengen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 604418
Gebruiker
X.X. Postma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte Medewerker(ster)
Al jaren hebben wij een aantal spaarrekeningen bij de SNS> wij konden vanaf onze ING rekening rechtstreeks een bedrag op de spaarrekeningen overmaken zonder kosten. Dit was ook de de reclame van de SNS. We hadden geen lopende rekening nodig bij de SNS. Wat schetst onze verbazing. De SNS gaat per 1 juli de spaarrekeningen onder brengen bij het pakket Basis Bankieren. Dit houdt in dat je met 1 betaalrekening en of 1 of meer spaarrekeningen per maand 2,55 moet betalen. Ze schrijven dat dit voordelen heeft. Nu dat is voor ons niet het geval!!
Weer een verplichting waar je niet om gevraagd hebt.

Gewenste oplossing

Terugkomen op het besluit omdat klanten indertijd met valse informatie zijn binnengehaald.
Geboden oplossing
SNS heeft niet gereageerd. Als ik niets hoor zal ik het moeten accepteren. Ze hebben nu een houding als ABN en ING. Terwijl ze in het verleden zeiden dat ze zich wilden onderscheiden. Ze gedragen zich autoritair.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    X.X. Postma
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen