Opgelost door SNS Bank: Kreeg geen kans om te vertellen waar het nu overging.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 598356
Gebruiker
ConsumentDas#772
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mike van Krieken altijd keurig behandeld.Deze keer helaas niet.Viel me in de reden dat ik toch ook ergens anders iets kopen kon.Kreeg geen kans om het uit te leggen.De tweede keer kon ik er niet meer tegen en ben weggegaan.Zijn laatste woorden waren Sorry Leen.

Gewenste oplossing

Een onderhoud waarin ik zeker weet dat het opgelost word.
Geboden oplossing
Keurig onderhoud gehad en alles is naar mijn tevredenheid opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    ConsumentDas#772
    Datum
    Mike van Krieken uit Leerdam heeft mij altijd keurig geholpen. Drie weken terug viel hij mij iedere keer in de reden door te zeggen “wij zijn hier alleen maar voor internet en leningen afsluiten”.

    In plaats van mij te faciliteren, bemoeide hij zich met mijn manier van een aankoop doen.

    Daarnaast was er weinig inlevingsvermogen rekening houdend met mijn leeftijd.

    Met vriendelijke groet,

    De heer L. Bakker
  2. Auteur
    ConsumentDas#772
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen