Klacht SNS Bank: Misleidende product positionering SNS bank en producten

Martho1976

Ik had graag de mogelijkheid een klacht in te dienen betreffende misleidende SNS services en ook waar ik claim kan indienen, wanneer ook mogelijk legaal contact.

SNS heeft producten incorrect gepositioneerd mbt gebruik in het buitenland ik ben daar nu nogmaals de dupe van,ik heb geen mogelijkheid mijn kaart te gebruiken omdat jullie systemen 72 uur nodig hebben om saldos bij te werken?? Dit is compleet onacceptabel . Dit vertellen jullie de consument niet en ik zit nu in het buitenland zonder mogelijkheid mijn kaart te gebruiken. Ik sta voor schut bij mijn klanten in het buitenland

Ik moet nog verder reizen maar kan niets boeken , de kaart is nutteloos en V-Pay word alleeen in kleinere winkeltjes gebruikt, niet mainstream shopping.

Ik heb zo een spijt dat ik voor jullie bank heb gekozen en claims zullen zeker worden ingediend vanwege het ongemak ik nu ervaar.

Verder schrijven en onderlagen gaan naar de consumenten bond alsmede mijn overeenkomst met julie onderneming zodat ook daar kan worden vast gesteld dat SNS bank producten incorrect heeft gepositioneerd en geen uitleg geeft over bijwerken saldos en dat je kaart nutteloos is. dat het 72 uur duurt voordat een salso is bijgewerkt vertellen jullie niet.

De laatste stop zal zijn, Klacht.nl waar dus schijnbaar al een dosier bestaat met meerder klanten met klachten, dus het zou mij helpen als groeps claim, Social media , consumenten bond, klacht.nl, via deze kanalen gaat mijn mail vergezeld van commentaar van de chat van uw personeel (Ingrid een van SNS medewerkers).

U moet zich schamen hoe u met consumenten omgaat en een Social media campagne gaat zeer zeker van start, ik zal u daar ook vriendelijkerwijs een link van toesturen zodat u mee kunt genieten.

Account vrijgeven en rekening bijwerken.

SNS Bank
    Beste Martho1967,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare
    Martho1976
    Dank voor terug koppeling.
    Klacht is ook al verder gestuurd op klachten@sns voorzien van dossier nummer

Ook een klacht indienen over ?