Klacht SNS Bank: Neem geen hypotheek bij SNS: ze berekenen 13 termijnen in het laatste jaar!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567276
Gebruiker
1970
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Als een hypotheekmedewerker 13 betaalperiodes in 1 jaar berekent, is er goed iets mis bij SNS. Misschien doordat ze een 13e maand salaris gewend zijn?
Volgens deze medewerker loopt een jaar van 1 oktober 2020 tot en met 1 oktober 2021. Tsja mevrouw, dat is als je achteraf betaald bij SNS, dat wist u niet, hè. Je moet dan 2 keer in 1 jaar over de maand september betalen: 1x 1 oktober 2020 en 1x 1 oktober 2021. De laatste termijn is dan wel de eerste termijn van het nieuwe contract, wat wij niet zijn aangegaan, met het nieuwe rentepercentage.
Eigen kantoormedewerker benaderd, zij geeft aan dat ze het doorstuurt en op terugkomt. Na 2 benaderingen tot op de dag van vandaag geen antwoord, wel bloemen met de tekst 'excuses'. Dure bloemen! Klachtenproces duurt nu al bijna 2 maanden. Niemand neemt echt serieus de tijd om er eens goed heen te kijken. Er is natuurlijk niks meer aan ons te verdienen.

Gewenste oplossing

Wij willen natuurlijk het teveel ingehouden bedrag terug!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    1970
    Datum
    Geen reactie mogen ontvangen!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen