Klacht SNS Bank: Neem geen hypotheek bij SNS: ze berekenen 13 termijnen in het laatste jaar!

1970

Als een hypotheekmedewerker 13 betaalperiodes in 1 jaar berekent, is er goed iets mis bij SNS. Misschien doordat ze een 13e maand salaris gewend zijn?
Volgens deze medewerker loopt een jaar van 1 oktober 2020 tot en met 1 oktober 2021. Tsja mevrouw, dat is als je achteraf betaald bij SNS, dat wist u niet, hè. Je moet dan 2 keer in 1 jaar over de maand september betalen: 1x 1 oktober 2020 en 1x 1 oktober 2021. De laatste termijn is dan wel de eerste termijn van het nieuwe contract, wat wij niet zijn aangegaan, met het nieuwe rentepercentage.
Eigen kantoormedewerker benaderd, zij geeft aan dat ze het doorstuurt en op terugkomt. Na 2 benaderingen tot op de dag van vandaag geen antwoord, wel bloemen met de tekst 'excuses'. Dure bloemen! Klachtenproces duurt nu al bijna 2 maanden. Niemand neemt echt serieus de tijd om er eens goed heen te kijken. Er is natuurlijk niks meer aan ons te verdienen.

Wij willen natuurlijk het teveel ingehouden bedrag terug!

1970
    Geen reactie mogen ontvangen!

Ook een klacht indienen over SNS Bank?