Klacht SNS Bank: Niet netjes van de SNS Bank

sad Niet opgelost
Wesley

Ik heb van de week een brief ontvangen van de SNS Bank waarin ze vermelden dat mijn autoverzekering duurder is geworden met € 5,00.
Ik vond dit wel erg duur worden, dus ik keek op de SNS site zelf en wat blijkt nou, als ik een nieuwe polis afsluit dan ben ik afgerond € 10,00 goedkoper uit. Dat vond ik vreemd.
De klantenservice vertelde me dat ik nog een oude polis (WA Beperkt casco) had en dat je voor ruitbreuk apart moest bijverzekeren maar dat het bij de nieuwe polis standaard erbij zit.
Het enige verschil is dat je bij ruitbreuk geen 150 euro eigen risico hebt, maar dat je 500 eigen risico hebt. Maar dit is alleen als je niet naar een ruitschadespecialist gaat die NIET is aangesloten bij de SNS.
Ik heb dus mijn oude polis opgezegd en een nieuwe afgesloten.
Ik vind het dus niet netjes van de SNS dat ze mensen die een oude verzekering voor de auto hebben, hier niet op de hoogte van brengen en dat ze gewoon de oude polis laten doorlopen. Hier vangt de SNS dus heel wat extra geld mee.
Het zou van SNS een stuk klantvriendelijker zijn als ze deze mensen aanschrijven dat ze de oude polis moeten afsluiten en weer een nieuwe moeten afsluiten.

Gebeld met de klantenservice en die vonden het ook vreemd om te horen. Ook de medewerker van de SNS Winkel. Samen met haar de oude polis opgezegd en een nieuwe afgesloten.

Ik wil gewoon dat iedereen dit weet die nog een oude autoverzekering polis heeft die hier even goed na kijkt op de site van SNS zelf. Waarschijnlijk zullen heel veel mensen er achter komen dat ze teveel betalen voor de oude polis.

SNS Bank
    Beste G.N. van Vliet,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare

Wesley
jammer dat ze niet rechtstreeks hierop antwoorden. Nu wordt er niet publiekelijk op gereageerd zodat niemand ziet hoe het afgehandeld is. Jammer....

Ook een klacht indienen over SNS Bank?