Klacht SNS Bank: niet willen meewerken aan aflossing hypotheek

content Niet opgelost
R.J. de Groot

Ik heb 20 jaar geleden een vuile hypotheekadviseur gehad die mij een vreselijke onrendabele hypotheek heeft aangesmeerd.
De consequenties heb ik al meerdere malen aan u vermeld, maar er nooit iets mee gedaan. Verzuim zorgplicht!
Een rendementshypotheek die niets of bijna niets oplevert en zeker niet het bedrag wat ons voorgeschoteld is. Verzuim zorgplicht.
Een aflossingsvrij deel gedekt door een volgens de adviseur onvermijdelijk hoge levensverzekeringspremie, waar behoorlijk wat provisie op zat.€ 528 per MAAND!!!!!
Een aflossingsvrij deel wat ik wil gaan aflossen.

Het gesprek van gisteren met de sns Zierikzee leverde weer geen oplossing op voor wat onze wensen zijn. Middelen en dan de boete inbouwen en met het renteverschil het derde deel van de hypo aflossen.

"We hebben al een gemiddeld", zegt de bank, " en dus en ja, dat mag echt niet hoor nog eens".
De Nederlandse bank heeft nergens een verbod op middeling staan, of dat nou 1x of meerdere keren is gebeurd.
Maar de bank verschuilt zich daarachter terwijl het een interne regel schijnt te zijn Nooit gemeld overigens toen ik een aantal jaren terug middelde. Zorgplichtverzuim.

Rentemiddeling zou een oplossing zijn voor onze vragen want uit de het rentevoordeel is een Ann voor het derde deel te betalen. We moesten toch aflossen zei iedereen en vooral de bank?? Leuke steun, vindt u ook niet?

Kortom, we lopen nog steeds met onze vragen en plannen tegen de muur.
Smerig spel, want de bank weet ook wel dat we met een dergelijk hoge hypotheek nergens naar toe kunnen. Chantage zou je dat ook kunnen noemen.

Wij zijn, ook al in het licht van de bedonderhypotheek die wij aangesmeerd kregen, (wat de bank wist en waar zij gretig op in is gegaan, verzuim zorgplicht, lijkt me) ,
niet blij met de houding van de bank.
Coulance, medewerking, steun als je wilt aflossen uit de rentevoordelen, kortom, de bank laat ons in de kou staan.

Ik overweeg een klacht met bewijsstukken in te dienen bij de toezichthouder en de ombudsman.

Graag geef ik u 7 dagen de tijd op deze mail te reageren.

middeling, inbouwen boete en rente omlaag, nu.

R.J. de Groot
    niets gehoord, zoek het hogerop bij kifid of afm, kan dat?
    R.J. de Groot
    zoals verwacht heeft de bank niet gereageerd.
    graag nu een stap verder.
    het zijn hufters,
    wat kan ik nog meer doen?
    naar kifid dan maar?

R.J. de Groot
in overleg maar ze willen niets. waarschijnlijk juridisch advies nodig ivm verzaken zorgplicht.

Ook een klacht indienen over SNS Bank?