Klacht SNS Bank: Nieuwe rekening geweigerd

M. Hali

Gisteren informeerde ik naar de voorwaarden waaronder ik een betaalrekening kan openen bij de SNS met de aanbieding 50 euro op je rekening. Nu blijkt dat er maandelijks inkomen op gestort moet worden. Maar een ww- of bijstandsuitkering is volgens de SNS geen inkomen. Ik werd geweigerd omdat ik zo'n uitkering heb.

Ik wil graag een betaalrekening voor 31 december 2014 bij de SNS

SNS Bank
    Beste meneer of mevrouw M. Hali,Wat fijn dat je een rekening bij ons wilt openen. Ik ben benieuwd hoe je aan de informatie komt, dat een WW- of bijstandsuitkering volgens SNS geen inkomen is. Via deze link vind je de actievoorwaarden: https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/sns-betalen/overstappen.html?promo=bp2_me4-overstappen-doet. Hierin staat ook het volgende: “Met inkomen wordt bedoeld: loon uit werk, pensioen of uitkering (zoals AOW, WW, WAO, ANW en bijstand)”.
    Ik verneem graag van je, zodat we je verder kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Kirsty
    SNS Webcare
    M. Hali
    ik kan de link niet lezen zonder koekjesrommel. Dus mijn volgende vraag is of ik met een bijstandsuitkering evengoed ruimte voor een laag bedrag roodstand kan krijgen.
    SNS Bank
    Beste meneer of mevrouw M. Hali,Een bijstandsuitkering wordt niet meegenomen in de aanvraag voor rood staan op je betaalrekening. Groeten,Kirsty
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?