Klacht SNS Bank: Onacceptabel handelen van SNS bij omzetting hypotheek.

Klachtnummer
# 322432
Gebruiker
Rob van Rij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een rendementshypotheek bij de SNS sinds 2004 en wilde deze hypotheek vorm omzetten naar annuiteiten. In Februari 2018 begonnen met eerste advies gesprek. Heb verschillende malen SNS adviseur moeten bellen en mailen ivm voortgang. De klachten kan ik samenvatten als volgt;
1.Traject heeft onnodig lang geduurd (~6 maanden)
2.Offerte met verkeerde uitgangspunten
3.Uiteindelijke offerte niet verstuurd
4.Afkoop voor verpande verzekeringen niet in behandeling genomen
5.Verplicht advies rapport wat echter nooit is toegelicht
6.Door nalatigheid en fouten heb ik minstens 2 maanden lang extra hoge hypotheek lasten
7.Na melding aan SNS adviseur mbt bovenstaande klachten werd er geen actie ondernomen en werd ik door verwezen naar het SNS klachtenformulier.

De oplossing

Ik wil dat SNS mij schadeloos stelt voor de extra kosten omdat de SNS nalatig heeft gehandeld.

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R. van Rij,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Heb je een klacht ingediend via het genoemde klachtenformulier? Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over ?