Klacht SNS Bank: Onjuiste advies en slimme trucjes om geld afhandig te maken

Klachtnummer
# 360647
Gebruiker
TC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een slechte bank is SNS! Hoorde het via-via dat intern een rommeltje is bij SNS Bank (hoorde het wel te laat). Financiële hypotheek adviezen kloppen niet. Hetgeen wat ze zeggen en in de kleine lettertjes staat. Zoals risico opslag en verlagen van rente naar andere risico klasse geheel kosteloos is. Echter moet je wel taxatie rapport opnieuw inleveren, is maar 6 mnd. geldig (400 euro), versneld aflossen en naar lagere risico klasse, kost dus veel te veel geld. Dit gebeurd ook niet automatisch, dus veel mensen betalen al te veel rente! Ook heb ik een e-mail dat het zwart op wit staat, SNS blijft arrogante houding aannemen, verschrikkelijk hoe ze met je omgaan vanuit het hoofdkantoor (de domme SNS winkels doen en kunnen niks). En voor zijn slecht financieel hypotheek advies betaal je ook nog geld. Daarnaast worden extra aflossing niet goed verwerkt, bedragen kloppen niet (uiteraard niet jouw voordeel) en verkeerde hypotheek delen worden afgeboekt. Bij SNS contact center, mag je verhaal elke keer uitleggen, beloven het direct op te lossen. Bel je opnieuw, hebben ze geen idee waar je het over hebt en starten ze weer het proces. Dit geloof je niet, maar gebeurd echt! Ofwel het wordt niet opgelost. Hoor veel mensen klagen en dit klopt ook! Wat een slechte bank!

De oplossing

Structurele verbeteren vanuit ethisch aspect en mensen eerlijk behandelen. A zeggen B doen voor eigen gewin.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?