Klacht SNS Bank: onmenselijke behandeling sns

eagle

Mijn vrouw had een hypotheek bij de sns. De woning is ruim 2 jaar geleden verkocht met een restschuld. Er zijn in deze 2 partijen die hoofdelijk aansprakelijk zijn, echter wordt de restschuld volledig op mijn vrouw verhaald. Zij heeft altijd het initiatief genomen om tot een oplossing te komen. Aan de zijde van de sns werd fout op fout gemaakt. Tot een wsnp notering van een volstrekt ander persoon op de afrekening. In de communicatie zijn de medewerkers van bijzonder beheer onmenselijk. Dit heeft er in geresulteerd dat mijn vrouw het niet meer kan op brengen om met sns in contact te treden en wij genoodzaakt zijn om een accountant in de arm te nemen. Echter komt die ook geen steek verder. Inmiddels diverse klachten ingediend, maar ook weer zonder resultaat. Wij willen het afronden maar de sns verleend geen enkele medewerking. Ik hou het hier netjes, maar heb er geen woorden voor Hoe sns met hun klanten omgaan.

Tot een overeenkomst komen met de sns

SNS Bank
    Beste heer Kruizinga,Wat vervelend om te lezen dat het zover heeft moeten komen, dat je vrouw het niet meer kan opbrengen om contact met SNS te hebben. Ik wil graag voor jullie bemiddelen, zodat jullie tot een overeenkomst komen met SNS. Als je jullie gegevens stuurt naar webcare@sns.nl ov.v.v. 'Klachtenkompas - onmenselijke behandeling SNS', zorg ik ervoor dat er contact met jullie wordt opgenomen voor de afronding van deze situatie. Wil je dan ook een telefoonnummer en tijdstip waarop jullie bereikbaar zijn vermelden?Met vriendelijke groet,Dennis
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?