Klacht SNS Bank: Rekening geblokkeerd

Klachtnummer
# 564907
Gebruiker
Jeffreychilli2708
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg geld binnen op mijn rekening van mijn ouders een wat hoger bedrag dan normaal. Maar er staan tientallen boekingen tussen ons heen en weer. Nu was in vanmiddag in de winkel en was ineens mijn rekening geblokkeerd uit het niets dus nu kan ik mooi niks. Zou graag hulp willen wat en hoe ik moet gaan doen. Heb mail contact gehad al mijn gegevens al gestuurd en een klacht zelf bij de sns ingediend. Mvg

Gewenste oplossing

Dat ze per direct mijn blokkade opheffen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen