Klacht SNS Bank: Risico overlijndensverzekering is beëindigd, maar ik blijf facturen ontvangen.

Erna80

In september 2014 hebben wij onze woning verkocht. Na overdracht kregen we een brief waarin stond alles financieel was afgehandeld. 3 maanden later ontving ik een brief, dat we op de rekening waar voorheen onze hypotheek van werd afgeschreven, een negatief saldo stond. Na onderzoek bleek dat er nog een onbekende extra overlijdensverzekering was, die doorliep. Ik heb deze geprobeerd direct te beëindigen, maar SNS werkte niet mee. Uiteindelijk heeft de klachtencommissie van SNS bank ons in gelijk gesteld, de rekening beëindigd en hebben we vergoeding andere gekregen voor de teveel betaalde premie.
Echter blijven we facturen en inmiddels herinneringen ontvangen waarin gevraagd wordt premie te betalen. Ik heb al zeker 15x gebeld, steeds wordt er een notitie gemaakt, naar andere afdelingen verwezen, niemand kan helpen, en er wordt tot op heden NIETS opgelost! In het systeem kan niemand de polis vinden.

Ik wil graag een bevestiging van beëindiging van verzekering en dat het sturen van brieven en facturen stopt.

SNS Bank
    Goedenavond Erna,Oei, dat klinkt inderdaad niet best. Ik kan me voorstellen dat jullie nu graag een oplossing willen. Ik vraag een verzekeringsspecialist om naar jullie situatie te kijken en contact op te nemen. Excuses voor het ongemak.Groet,Tibor
    SNS Webcare
    Erna80
    De klacht is nog steeds niet opgelost. Er zijn herhaaldelijk fouten gemaakt, dit wordt ook toegegeven door klachtenmanagement. Maar er is geen passende oplossing. De polis loopt nog steeds, en er is geen duidelijkheid over de inhoud van de polis, doordat verschillende afdelingen het onderling niet eens zijn.
    SNS Bank
    Hallo Erna,Vervelend om te lezen dat het nog steeds niet is opgelost. Graag ontvang ik in een mail naar webcare@sns.nl de relevante eerdere correspondentie en de benodigde polis- en/of rekeninggegevens o.v.v. 'Klachtenkompas- Overlijdensverzekering'. Dan kijk ik wat we voor je kunnen betekenen. Groet,Tibor
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?