Klacht SNS Bank: Slecht luisteren

Klachtnummer
# 293194
Gebruiker
Cheyenne0706
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een rekening geopend bij de SNS bank. Nog dezelfde dag heb ik besloten om mijn aanvraag terug te draaien. Na twee keer met een medewerker te hebben gesproken die mij ervan verzekerde dat t nu echt opgezegd was, kreeg ik toch 6 brieven met pinpas en pincode en ook over dat de overstapservice zou gaan plaatsvinden. Tot mijn schrik vanochtend ook een brief van mn huidige bank: uw rekening word opgezegd. Gelijk gebeld, ik zou een email krijgen ook niet gekregen. Ik begin het nu aardig zat te worden.

Gewenste oplossing

Dat die rekeningen opgeheven worden en de overstapservice beëindigd word. Ik wil bij mijn huidige bank blijven!

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen C. Loke,

    Logisch dat je baalt van de situatie. Via deze weg nemen we geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we naar een gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen