Klacht SNS Bank: SNS Bank klanten zonder internet in de steek gelaten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 682382
Gebruiker
MarBee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

SNS Bank schaft per 1 november 2023 de Overboek en Saldo Informatie Lijn af. En de Basis spaarrekening wordt omgezet naar een internet spaarrekening . Hierdoor kan mijn moeder, 82 jaar zonder internet of smartphone of pc, niet meer zelfstandig haar geld beheren en intern overboeken. Zij kan dus niet meer ' even snel' geld van haar spaarrekening naar haar betaalrekening overboeken of andersom. Volgens een medewerker van SNS Bank gaat het 'nog maar' om 3000 klanten die van deze mogelijkheid gebruik maken. Blijkbaar vinden zij die 3000, vaak oudere klanten, niet meer belangrijk. Deze mensen zijn vaak al hun hele leven klant van SNS maar nu dus niet meer belangrijk genoeg.

Gewenste oplossing

Als SNS deze dienst nog een aantal jaar aanhoudt lost 'het probleem' zichzelf op...
Geboden oplossing
Helaas, SNS bied geen goede oplossing en ik hoor alleen maar een standaard verhaal. Overigens wel door een zeer vriendelijke mevrouw.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    MarBee
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen