Klacht SNS Bank: SNS Bank klanten zonder internet in de steek gelaten
Details
Klacht
SNS Bank schaft per 1 november 2023 de Overboek en Saldo Informatie Lijn af. En de Basis spaarrekening wordt omgezet naar een internet spaarrekening . Hierdoor kan mijn moeder, 82 jaar zonder internet of smartphone of pc, niet meer zelfstandig haar geld beheren en intern overboeken. Zij kan dus niet meer ' even snel' geld van haar spaarrekening naar haar betaalrekening overboeken of andersom. Volgens een medewerker van SNS Bank gaat het 'nog maar' om 3000 klanten die van deze mogelijkheid gebruik maken. Blijkbaar vinden zij die 3000, vaak oudere klanten, niet meer belangrijk. Deze mensen zijn vaak al hun hele leven klant van SNS maar nu dus niet meer belangrijk genoeg.Gewenste oplossing
Als SNS deze dienst nog een aantal jaar aanhoudt lost 'het probleem' zichzelf op...- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.