Opgelost door SNS Bank: SNS belazert klanten door servicekosten in rekening te brengen.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 598810
Gebruiker
BozeKlantLandal
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Schandalige actie van SNS. Als je alleen een spaarrekening hebt, betaal je bijna altijd meer "servicekosten" dan je aan rente ontvangt.
En geldt dit ook voor de Zilvervlootrekening van elk kind?
Dit is diefstal.

Gewenste oplossing

De servicekosten niet berekenen als je alleen een spaarrekening hebt. Dan zitten die kosten al in de lage rente die je krijgt;
De servicekosten al helemaal niet aan minderjarigen (Zilvervloot) op te leggen.
Geboden oplossing
Technisch correct afgehandeld door een vriendelijke medewerker, maar de uitkomst is niet bevredigend. De medewerker kan daar niets aan doen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    BozeKlantLandal
    Datum
    Het geldt in elk geval niet voor minderjarige rekeninghouders.
    Verder heeft SNS het idee dat ze hiermee klanten gaan binden.
    Mooi niet dus.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen