Klacht SNS Bank: SNS Doet aan bankroof

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598913
Gebruiker
Sporter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

SNS Stuurde een email met wijzigingen.

SNS directie besloot tot een ,,tarifering,, van bankrekeningen.
Iedereen is wel bekend met de lasten van een betaalrekening.
Het was nooit verplicht om bij SNS een betaalrekning te hebben.
Ik ben klant geworden door een aantrekkelijke rente destijds.
MAAR nu hebben ze bedacht om ook de spaarrekening te gaan belasten met €2,55 per maand. Dat is €30,60 per jaar.
Iemand betaalt ,, negatieve rente van
3,06% bij 1000 euro
0,306% bij 10.000 euro
Bij het bankkantoor de nodige vragen gesteld en via email.
Iedereen verwijst naar ,, dat heeft de directie ,, besloten.
Daarom is deze klacht aan de directie van SNS bank gericht.

Ik heb alleen een spaarrekening van SNS, het was nog 0,01% Nu is de rente 0,0%.
Ik zie het als een verkapte vorm van negatieve rente vragen.
Om te betalen hoef je niet eens een betaalrekening te hebben, SNS gaat het automatisch van de spaarekening afschrijven.
Normaal gesproken kan niemand bij een spaarekening, behalve de eigenaar.

Gewenste oplossing

Ik wil dat SNS zonder maandelijkse kosten van mijn spaarrekening afblijft.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Sporter
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen