Klacht SNS Bank: sns onmogelijk te bereiken en laks met afhandelen

Klachtnummer
# 378187
Gebruiker
Wim Leiden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een schade ingedien op 01-07-2019, behoort binnen 8 dagen bericht te krijgen, na 12 dagen maar is gaan mailen, krijg je ja is erg druk na 15 dagen antwoord, dat schade niet gedekt is, logisch als men het op de verkeerde polis behandeld op de inboedel in plaats van de aansprakelijkheidspolis, weer contact opgenomen u moet maar even bellen, vandaag gedaan na 45 minuten nog steeds bandje weer geprobeerd na 30 minuten nog steeds een bandje laatste keer geprobeerd na 45 minuten nog een bandje via facebook contact gezocht ja het is druk en je kan geen terugbelverzoek krijgen al met al 15 dagen verder en nog niks geregeld

De oplossing

gewoon dat de schade netjes afgehandeld wordt op de goede polis en gewoon binnen de gestelde termijn

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?