Klacht SNS Bank: SNS-onwaardig

Klachtnummer
# 290954
Gebruiker
F. Methofer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 14 jaar hypotheek bij SNS bank, geen enkel probleem.
Kreeg laatst een brief dat de betaalrekening niet genoeg geactiveerd werd.
Er moet elke maand 10 of meer bij- of afschrijvingen plaats vinden, zo niet dan zal ik de korting 0,25 % op de hypotheek niet meer krijgen.
Op de betaalrekening wordt genoeg gestort zodat de hypotheekrente betaald kan worden en zelfs een klein kapitaal is ontstaan op de spaarrekening.
Ondanks mondeling als telefonisch onderhoud heeft niet geleid tot een compromis. Dit zijn de spelregels voor nieuwe klanten als bestaande en daar mee uit!
Klant-onvriendelijk terwijl zij het tegendeel beweren.
Teleurstellend.

De oplossing

geen illusie

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F. Methofer,

    Jammer dat je ontevreden bent. Via deze weg nemen we geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we naar een gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen