Klacht SNS Bank: SNS schuift verantwoordlijkheid van zich af naar onderaannemer

H. Budel

Mijn auto is 16/3/22 gestolen en daarvoor verzekerd bij SNS. Op 8/4/22 heb ik SNS gebeld hoe het zit met de afwikkeling omdat SNS nog niets van zich heeft laten horen over de dagwaarde, het moment van uitkering en hoe het zit met de afronding vervangend vervoer dit alles met oog op het naderen van de 30 dagen wachtperiode (uiterlijke dag waarop de betaling van de dagwaarde zou moeten plaatsvinden en het vervangend vervoer stopt). Het antwoord was dat een onderaannemer VKN mij zou berichten. Dat is niet gebeurd (tot op heden). De wachtperiode van 30 dagen is inmiddels ruim verstreken. Ik heb sinds het verstrijken diverse malen contact opgenomen met SNS (19, 20 en 21/4/22) en de situatie uitgelegd en mijn vragen mbt dagwaarde en vervangende auto gesteld). SNS verwijst telkens naar de onderaannemer en wil geen antwoord geven op mijn vragen. VKN, is echter telefonisch onbereikbaar. Wel een bandje te horen dat ze niet bereikbaar zijn, waarna de verbinding wordt doorgeschakeld naar SNS. SNS gooit de hoorn op de haak op 20/4/22 om 11:37. Het gesprek is opgenomen door SNS en men kan terugluisteren dat ik op een fatsoenlijke manier heb gepoogd antwoord op mijn vragen te krijgen.

Duidelijkheid bieden
- of de vervangende auto gebruikt kan worden na verlopen 30 dagen wachtperiode (15/4/22, NB is dus al verstreken!) tot het moment van betaling van de dagwaarde. van de gestolen auto wordt betaald;
- wat de dagwaarde is;
- wanneer dat bekend wordt gemaakt.
Uitleg over het op de haak gooien van de telefoon (030-6333000)
SNS heeft niets van zich laten horen. Ik heb zelf alles moeten regelen met Volmacht Kantoor Nederland/Nationale Nederlanden/De schade expert.

H. Budel
    Tot op heden heb ik geen reactie van u mogen ontvangen
    H. Budel
    SNS heeft tot op heden niets van zich laten horen. Inmiddels ben ik zelf maar informatie gaan zoeken over de status. Het blijkt dat er een keten van partijen is opgetuigd die betrokken zijn bij de verzekering van mijn auto. Ik weet nu dat de zaak is behandeld door een schade-expert die door Nationale Nederlanden is ingeschakeld welke eeer door het volmacht kantoor Nederland is ingeschakeld. Allen bereidwillige partijen die mij aardig te woord staan dat wel, maar het heeft me een hoop tijd gekost.

Ook een klacht indienen over SNS Bank?