Klacht SNS Bank: SNS schuift verantwoordlijkheid van zich af naar onderaannemer
Details
Klacht
Mijn auto is 16/3/22 gestolen en daarvoor verzekerd bij SNS. Op 8/4/22 heb ik SNS gebeld hoe het zit met de afwikkeling omdat SNS nog niets van zich heeft laten horen over de dagwaarde, het moment van uitkering en hoe het zit met de afronding vervangend vervoer dit alles met oog op het naderen van de 30 dagen wachtperiode (uiterlijke dag waarop de betaling van de dagwaarde zou moeten plaatsvinden en het vervangend vervoer stopt). Het antwoord was dat een onderaannemer VKN mij zou berichten. Dat is niet gebeurd (tot op heden). De wachtperiode van 30 dagen is inmiddels ruim verstreken. Ik heb sinds het verstrijken diverse malen contact opgenomen met SNS (19, 20 en 21/4/22) en de situatie uitgelegd en mijn vragen mbt dagwaarde en vervangende auto gesteld). SNS verwijst telkens naar de onderaannemer en wil geen antwoord geven op mijn vragen. VKN, is echter telefonisch onbereikbaar. Wel een bandje te horen dat ze niet bereikbaar zijn, waarna de verbinding wordt doorgeschakeld naar SNS. SNS gooit de hoorn op de haak op 20/4/22 om 11:37. Het gesprek is opgenomen door SNS en men kan terugluisteren dat ik op een fatsoenlijke manier heb gepoogd antwoord op mijn vragen te krijgen.Gewenste oplossing
Duidelijkheid bieden- of de vervangende auto gebruikt kan worden na verlopen 30 dagen wachtperiode (15/4/22, NB is dus al verstreken!) tot het moment van betaling van de dagwaarde. van de gestolen auto wordt betaald;
- wat de dagwaarde is;
- wanneer dat bekend wordt gemaakt.
Uitleg over het op de haak gooien van de telefoon (030-6333000)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.