Klacht SNS Bank: Stil zwijgend verzekering verlengen

arendb

In dec 2014 werd de w.a. verzekering bij de SNS bank voor de vierde x stilzwijgend verleng? Na telefonisch overleg zou de verzekering worden stop gezet de de premie terug gestort worden.

Per tel. was dit niet mogelijk dit moest per brief/e-mail naar een ander afdeling?

Dit is in dec 2014 gedaan en tot op heden (25-03-2015 ) nog niets gebeurd.

De verzekerde is een man van 85 jaar die niets weet van internet en enigszins dementerende is . En hij weet niet wat hij verzekert heeft..

Een vreemde manier van een verzekering te verlengen. Mijn inziens diefstal van oudere mensen. Niet vooraf ingelicht, geen brief gestuurd dat de verzekering word verlengd. Automatische incasso.

De verzekering met terug werkende kracht beëindigen en ook het geld van voorgaande jaren terug storten. En een flinke vergoeding omdat deze doelgroep zich niet kan verweren.

Klanten niet inlichten en toch incasseren is diefstal.

SNS Bank
    Goedemorgen Arend,Dat klinkt niet als de gewenste gang van zaken. Ik leg dit voor aan onze afdeling Klachtenmanagement. Zij bekijken de situatie en nemen vervolgens contact op. Ik hoop dat er een passende oplossing gevonden wordt. Voor nu een fijne dag verder.Groet,Tibor
    SNS Webcare
    arendb
    SNS geeft geen excuus en verteld andere dingen dan bij de consumentenbond.Geloofwaardigheid is ver te zoeken. Teleurstellend bedrijf waar ik niet snel zaken met zou doen.Het is snel opgelost omdat de consumentenbond er achter aan , dsank hiervoor.zat

arendb

Ook een klacht indienen over SNS Bank?