Klacht SNS Bank: tijdelijke auto-verzekering geweigerd.

N.C. van Willigenburg

In april is mijn auto total-loss gereden op de snelweg. Oplossing kostte heel veel moeite en een klacht. Na klachtenkompas oplossing (=uitbetaling) bereikt. En bevestiging dat er geen gevolgen zullen zijn voor onze verzekering. In mei een auto gekocht. Verzekerd bij sns vanaf het uitrijden bij de dealer ("tijdelijke dekking") gevolgd door normale dekking. In juli een 2e auto gekocht. De (tijdelijke) dekking word nu plotseling geweigerd, op grond van de schade van april.
SNS is een ZEER onbetrouwbare partner gebleken. Ik wil iedereen graag waarschuwen voor de praktijken van deze winkel. Ze zeggen het één, doen het andere, en handelen op een derde manier. Dit is een hoofdpijn dossier aan het worden. Ik rol van klacht naar klacht. Het lijkt wel of sns ons aan het wegpesten is!

toezeggingen nakomen. en nu maar eens een financiële compensatie, want de verzekering die we nu hebben moeten afsluiten is duurder.

SNS Bank
    Goedemiddag,

Wat een nare ervaring, hopelijk ben je er zelf zonder kleerscheuren van afgekomen. Via Klachtenkompas nemen we geen klachten in behandeling. Uit je bericht begrijp ik dat je al een klacht hebt ingediend via ons klachtenproces: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Hier nemen we je klacht in behandeling en zoeken we naar een gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare

N.C. van Willigenburg
SNS weigert mail contact, en wil slecht mondeling afspraken maken. En dat wil ik dan weer niet, want ze zijn al eerder telefonisch onbetrouwbaar gebleken.

Ook een klacht indienen over SNS Bank?