Opgelost door SNS Bank: Uitbetaling vreemde valuta

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161825
Gebruiker
w
Datum
1 reactie

Details

Klacht

SNS bank wil mijn(alle privé rekeningen in vreemde valuta vreemde valuta) rekening opheffen, maar kan de Canadese dollars niet uit betalen omdat het een digitale bank is. (november 2015)
Nu hebben we afgesproken dat SNS de dollars kosteloos omzet in euro's en overmaken naar mijn rekening, de eerste afraken zijn gemaakt in februari maar tot op heden is er niets uit gekeerd.
SNS reageert niet op mail, en komen zij afspraken dat ze terug bellen niet na, gisteren om 16.20 uur afgesproken dat ze binnen een paar minuten terug bellen, vandaag om 11.00 uur nog niets van SNS vernomen.

Gewenste oplossing

Binnen 2 dagen tot uitkering overgaan zoals eerder op 1 februari afgesproken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste W,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen we geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen