Opgelost door SNS Bank: Uitbetaling vreemde valuta

w

SNS bank wil mijn(alle privé rekeningen in vreemde valuta vreemde valuta) rekening opheffen, maar kan de Canadese dollars niet uit betalen omdat het een digitale bank is. (november 2015)
Nu hebben we afgesproken dat SNS de dollars kosteloos omzet in euro's en overmaken naar mijn rekening, de eerste afraken zijn gemaakt in februari maar tot op heden is er niets uit gekeerd.
SNS reageert niet op mail, en komen zij afspraken dat ze terug bellen niet na, gisteren om 16.20 uur afgesproken dat ze binnen een paar minuten terug bellen, vandaag om 11.00 uur nog niets van SNS vernomen.

Binnen 2 dagen tot uitkering overgaan zoals eerder op 1 februari afgesproken.

SNS Bank
    Beste W,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen we geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?