Klacht SNS Bank: verkeerde info en weinig info ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 281181
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een inboedel verzekering bij Snsbank.
Wij hadden enkele privé vragen gesteld aan hen via internet.
Men deed nogal vaag en on duidelijk over de inhoud van bepaalde antwoorden.
Daarnaast vroeg ik over een ander product noem het eve product 111 af dit verzekerd zou zijn...
Toen verwachte ik het antwoord op 111 maar kreeg een compleet ander ander woord van een compleet ander product 666..

Ik heb toen netjes opnieuw de vraag gesteld en gevraagd of men dit per post na ons toe konden zenden, zodat wij duidelijk inzage zouden krijgen in de voorwaarden en de producten die gedekt zouden worden.
Wij de post ontvangen, nog steeds geen duidelijkheid en nog steeds geen antwoord op de eerder gesteelde vragen en product 111

De oplossing

Wij hebben via de website van SNS bank een klacht ingediend waar we dieper op de klacht zijn ingegaan.
Dit gezien wij via deze website niet in het openbaar over de inhoud van de klacht kunnen spreken.
Echter willen wij wel aan andere klanten kenbaar maken en tevens ook aan de bank zelf dat wij liever wat verbeteringen zien in de toekomst, tja het liefst nu...

Hoe SNS dit wenst op de lossen laten wij graag aan hen over.
Zo ie zo willen we duidelijkheid.

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste r Laar,

    Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bodypaintleeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reeds al gedaan, maar goed.. wilde het hier ook kenbaar maken. Ik wacht hun reactie af en hoop dat we er goed uit kunnen komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen