Klacht SNS Bank: Verzoek om de in de media aangeboden extra rentekorting

# 191917
Gepensioneerde

Het gaat om een (hypotheek)rentekorting in de "rente check-weken", ofwel een opslag van 0,25% wanneer geen betaalrekening bij de bank bestaat/geopend wordt.
hypotheekrente korting ín de rentecheck-weken (tot 22 oktober 2016).
SNS "lok"rente van 1,5% en daarop vervolgens, opslagen bij rekent; 0,25 als je niet bankiert bij SNS Ik vind dat nogal misleidend!
Mijn lening () stelt nix voor, ten opzichte van de waarde van de woning.
Mijn lening valt in de allerlaagste risicoklasse , óók zonder betaalrekening bij SNS.
Niet uitsluitend richtlijnen/protocollen bepalen de koers tussen bank/klant, maar ook de afweging van zuivere (zakelijke)belangen.
Daarom mijn nieuwe hypotheekrente periode (per 1-2-2017) de opslag van 0,25%, wegens het niet hebben van een betaalrekening, achterwege te laten.
Uit de brief gericht aan de klachtenafdeling van SNS bleek dat mijn klacht totaal niet begrepen was en de stellingen en reactie van SNS, kant noch wal raakten.
SNS heeft gebrek aan kennis!

Heldere antwoorden op mijn helder gestelde vragen/klachten en verlening van de aangeboden rentekorting bij de nieuwe 10 jaar vaste renteperiode per 1-2-1017.
Er zou deze maand een rentevoorstel komen, ik heb nog steeds nix gezien.

SNS Bank
    Beste M. van Zaanen,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare
    Gepensioneerde
    Ik hàd mijn probleem/klacht bij SNS rechtstreeks ingediend via het klachtenformulier. Vervolgens op werd mijn klacht totaal niet ingegaan. Niets klopte aan de beantwoording van mijn klacht; het ging over een verkeerde soort hypotheek, verkeerde ingangsdatum, enz, enz. Conclusie; mijn klacht is totaal niet in behandeling genomen. SNS realiseert zich niet dat dit een nieuwe klacht oplevert. Bij het gelijkwaardig beoordelen van verschillende klachten, krijg je foute klachtbehandeling!

Ook een klacht indienen over SNS Bank?