Klacht SNS Bank: Verzonnen schadejaren

SercanKaradas

SNS is mijn autoverzekering begonnen met -2 schadevrije jaren op 03-10-2016. In Roydata is hiervoor per hoofdpremievervaldatum 01-11-2018 in totaal 0 schadevrije jaar verwerkt. Hiervoor is echter op mijn naam maar een melding gedaan door AON-verzekeringen die per hoofdpremievervaldatum 09-11-2016 in totaal 1 schadevrije jaren had staan. In plaats van deze 1 schadevrije jaar is ervoor gekozen om een verzonnen -2 aan te nemen.

Ik zou graag willen zien dat SNS-verzekeringen de teveel betaalde premie ten gevolge van de aangenomen -2 schadejaren terugstort en de schadevrije jaren in Roydata aanpast naar 3. Ik heb alle gegevens van Roydata voorhanden en heb kennis over welke verzekeraar wat en wanneer heeft ingevoerd in het systeem. Op verzoek kan ik deze naar SNS mailen.

Het is pas echt opgelost als de teveel betaalde premie ten gevolge van de verzonnen schadejaren wordt teruggestort en de schadevrije jaren correct worden aangepast in Roydata.

SNS Bank
    Beste B.S. Karadas,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Bedankt voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare

Ook een klacht indienen over SNS Bank?