Opgelost door SNS Bank: vreemd bank, geen rekening geen info

Happyman2019

Ik zou willen overstappen naar hun maar ik moet eerst een rekening hebben al voor ik informatie krijg over de bank online. Hun website stat bijna niets op en het veranderd constant. Soms kan je inloggen op een bepaalde manier en andere dagen moet je maar het risico nemen dat je pas na maanden aan je geld kunt. Mag ik nu weten of het nog steeds mogelijk is om via een paswoord login te kunnen inloggen want de stomme digipas werkt langs geen kanten en is na enkele dagen terug kapot. Dat is mijn ervaring met de asnbank. Ik heb al bijna 1 jaar nog steeds geen bank online. Ik wil het het vermijden dat ik weer een jaar moet gaan wachten voor bank online. Ik als toekomstige klant wil info alvoor ik een bankrekening aanvraag. Geen jaar meer zonder bank online

Ik wil info over bank online.

Happyman2019
Ik heb iemand anders aan de lijn gehad en deze heeft mij toch de juiste info gegeven. Al een geluk want ik gaf de moet op.

Ook een klacht indienen over SNS Bank?