Klacht SNS Bank: Waar heb ik mijn opstalverzekering voor?????

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 284495
Gebruiker
Michel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb ontdekt dat ik lekkage heb aan het dak. Het druppelt naar binnen en dat is ook aan het beschot te zien. Ik heb de SNS woonverzekering op de hoogte gebracht maar zij zeggen niets met de buitenkant te hoeven doen alleen de binnenkant is voor hun rekening. Waar heb ik de opstalverzekering dan voor.

De oplossing

Mogelijkheid om mijn rekening in te dienen want daar ben ik toch voor vezekerd

1 reactie

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.G.F. Braams,

    Balen dat je een lekkage hebt. Via deze weg nemen we geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we naar een gepaste oplossing. Zo behandelen we elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

    Groet,
    SNS Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
In gesprek gaan en dat is OK
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen