Klacht SNS Bank: waarschuwing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 61711
Gebruiker
jan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik krijg regelmatig mails van: email-alert@sns.nl terwijl ik helemaal geen klant ben bij SNS Bank. Maar je kunt ook geen antwoordmail naar hen sturen.

De oplossing

Niet meer van deze mails ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    SNS Bank
    Datum
    Beste heer Van Marsbergen,Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over uw klacht.De betreffende e-mail was niet meer aanwezig in uw e-mailbox. Hierdoor hebben we niet kunnen vaststellen of het een valse e-mail was, of een e-mail die daadwerkelijk afkomstig was van SNS Bank. We hebben afgesproken dat u een volgende e-mail doorstuurt naar webcare@sns.nl. We stellen dan de echtheid van de e-mail vast.Met vriendelijke groet,Dennis
    SNS Bank Webcare
  2. Auteur
    jan
    Datum
    Blijkbaar kan SNS hier niets mee.
  3. Auteur
    jan
    Datum
    werkt niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen