Klacht SNS Bank: Wekenlang aan het wachten op een telefoontje, dat is toch niet normaal!!

Wonderwerff

Ik heb gouden handdruk rekening bij de SNS. Het geld staat nu vast, maar ik wil het graag laten uitkeren. Een aantal weken geleden heb ik gebeld, omdat ik wil weten hoe ik dat in gang zet. Ik zou worden teruggebeld, dat gebeurde helaas niet. Inmiddels heb ik dat daarna nog minimaal 3 keer geprobeerd. Steeds met dezelfde belofte van overigens vriendelijke medewerkers van het klant contact center. Gisteren was de laatste keer dat ik heb gebeld. Ik zou gisterenmiddag of vanochtend worden gebeld. Maar weer niks. Om in hun eigen termen te blijven, dat is toch niet normaal!!!

Ik wil teruggebeld worden met een advies hoe ik de rekening tot uitkering kan laten gaan.

SNS Bank
    Beste Rob,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip.

Groet,
    SNS Webcare
    Wonderwerff
    Ik zal het ook via de door jullie aangegeven weg indienen. Maar het blijft vreemd dat jullie als bedrijf niet in staat zijn een klant terug te bellen. Als je jezelf als serieuze bank profileert, moet je je klanten ook serieus nemen. Nu moet ik weer actie nemen omdat jullie je werk niet goed doen. Wordt vervolgd.
    Wonderwerff
    Klachtenformulier geprobeerd. Helaas werkt dat ook niet vlekkeloos. Zie melding.

Vanwege technische redenen is het op dit moment helaas niet mogelijk een klacht in te dienen. Wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Wonderwerff
    Al weken lang probeer ik een antwoord te krijgen op een simpele vraag. Iedere week waag ik opnieuw een poging en krijg ik een medewerker aan de lijn die zegt dat dit anders nooit gebeurd en dat ze er echt alles aan gaan doen. Daarna wordt het weer stil. Voorlopige conclusie aan mijn kant: of de SNS staat op omvallen en zijn dus niet meer in staat mijn spaargeld uit te keren of er werken ontzettende prutsers in de tweede lijn. Zou fijn zijn als ze me een keer zouden bellen om dit uit te leggen.

Ook een klacht indienen over SNS Bank?