Klacht SNS Bank: Wel betalen maar geen klant
Details
De klacht
Er is 10 jaar geleden een sns spaarhypotheek ondergebracht bij Reaal. Hoewel de Snsbank bij Reaal en Stater als tussenpersoon nog steeds in de boeken staan en vergoedingen ontvangen geeft de hypotheekadviseur aan mij niet als bestaande klant te kennen en wil alleen maar een adviesgesprek plannen als ik mij als nieuwe klant laat adviseren. Hij annuleerde het geplande adviesgesprek zelfs toen ik aangaf dat mijn gegevens in hun office@financecenter te vinden waren en ik niet inzag waarom hij voor een oriënterend gesprek alles in pdf aangeleverd wilde hebben.De oplossing
De sns kan, door het sturen van een verzoek tot omzetten, mijn spaarhypotheek veranderen in een lineaire. Het lijkt mij, dat de €4000,- die zij de afgelopen 10 jaar aan provisie hebben ontvangen wel genoeg is en anders betalen we die €400,- administratie kosten ook wel voor een simpel advies of dit rendabel is en een mailtje naar Stater.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.