Klacht SNS Bank: zeer onprofessioneel
Details
Klacht
Met stomme verbazing kennis genomen van een beslag legging op al mijn rekeningen.Gebeld met SNS en een tel.nr. gekregen van de beslaglegger.Gebeld met deze en de fout lag bij de SNS daar de belastvrije voet € 2237,- was en er totaal op de rekeningen stond € 753.
Gebeld wederom met de SNS met de vraag mij door te verbinden met betreffende afdeling wat niet mogelijk was want ze kenden mij in eens niet.
Belastingdienst heeft het geregeld maar met jullie in mijn optiek zeer onbeschoft gesprek dd 25.01.2002 om 14.29 uur. SNS misschien eens betreffende klantvriendelijkheid actie ondernemen.
Gewenste oplossing
Graag deze oncurrante man zijn mondje wat kleiner maken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.