Klacht SNS Bank: zeer onprofessioneel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 579544
Gebruiker
Rescue#66
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Met stomme verbazing kennis genomen van een beslag legging op al mijn rekeningen.Gebeld met SNS en een tel.nr. gekregen van de beslaglegger.
Gebeld met deze en de fout lag bij de SNS daar de belastvrije voet € 2237,- was en er totaal op de rekeningen stond € 753.
Gebeld wederom met de SNS met de vraag mij door te verbinden met betreffende afdeling wat niet mogelijk was want ze kenden mij in eens niet.

Belastingdienst heeft het geregeld maar met jullie in mijn optiek zeer onbeschoft gesprek dd 25.01.2002 om 14.29 uur. SNS misschien eens betreffende klantvriendelijkheid actie ondernemen.

Gewenste oplossing

Graag deze oncurrante man zijn mondje wat kleiner maken.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Rescue#66
    Datum
    Toch vreemd dat jullie niet reageren op mijn klacht

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SNS Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen