Opgelost door Snuffelbox: Bedrijf levert en reageert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 272770
Gebruiker
AMPO
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Donderdag 8 september heb ik een order geplaatst voor leveren van een verjaardagsbox op 11 september. Op hun website staat dat levering binnen 1 werkdag plaats vindt. Ik heb meerdere e-mails en chats gestuurd maar 0 reactie.

De oplossing

Levering van de box uiterlijk morgen 12 september. Anders geld retour. En graag een email met bevestiging van de oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    Snuffelbox
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Onze oprechte excuses. Vandaag leveren gaat niet meer lukken helaas. Daarom hebben we het gehele aankoopbedrag reeds terug gestort. We begrijpen dat dit een hele vervelende ervaring is en sturen daarom kosteloos een leuke attentie na.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AMPO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mooi
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Snuffelbox?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen