Klacht Snuffelbox: Geen contact mogelijk

Jesssterrr

In de dierendagbox zat een knuffel (olifant met een volle bos haar) die uit zich zelf al helemaal uitviel. Overal lagen pluisjes zonder dat ons hondje er aan getrokken had of op gekauwd. Helaas is het wel in zijn keel terecht gekomen omdat hij de pluisjes is gaan oplikken. Onze hond heeft 2 dagen de pluisjes overgegeven.Omdat via messenger alleen contact mogelijk is met Snuffelbox, heb ik direct een bericht gestuurd, maar niemand reageert! Terwijl toen ik nog vragen had voordat ik de 2 maandelijke boxen aanvroeg, kreeg ik vrijwel direct antwoord. Helaas bleek na het willen geven van de Denzel's dog chew dat deze net uit de verpakking keihard waren. We hebben ze weg moeten gooien, want deze hebben wij al eerder gehad en ze horen zacht te zijn en makkelijk in stukjes te kunnen breken. Helaas geen reactie. Wij hebben gekozen voor de 2 maandelijkse box en ik wil dit graag stopzetten, maar ook dit is nergens mogelijk. Niemand reageert helaas

Ter compensatie een nieuwe, want de box kost aardig wat om dingen te moeten weggooien EN het stopzetten van de boxen.

Bijlagen

Jesssterrr
    Nog altijd geen bericht van snuffelbox.
    Ik wil geen box meer ontvangen en ik wil nog steeds een passende oplossing voor die andere box.
    Jesssterrr
    Nog steeds geen reactie mogen ontvangen van een echt iemand. Het enige wat ik steeds krijg is dit.(zie bijlage)

Astublieft ik wil een bevestiging dat de box is stopgezet een ik wil een passende oplossing voor de klacht van de box.
    Jesssterrr
    Ik vind het echt schandalig dat er niet gereageert wordt op mijn berichten door Snuffelbox. Ik stuur elke dag via messenger een bericht, want ik wil gewoon dat de box per direct stopgezet wordt!
    Enige reactie is die automatische 4 voeters robot! (Zie foto)
    Ze hebben het te druk? Kan me niet voorstellen dat als je klanten negeert dat je het druk kan hebben.

Ik ga steeds meer geloven dat dit geen eerlijk bedrijf is, waar ben ik in godsnaam mee begonnen?!

Snuffelbox reageer aub

Stuur mij een bevestiging dat de box is stopgezet en kom met een passende oplossing voor de troep die jullie mij hebben gestuurd in de 1e box.
    Jesssterrr
    We lijken er niet uit te kunnen komen.
    Als reactie krijg ik of ik een nieuw speeltje wil?
    Nee natuurlijk niet! Hebben ze mijn klacht dan niet goed gelezen??!! Daarna reageren ze niet meer.

Ze geven totaal geen reactie op mijn opzegging.

Dus mensen, neem dus geen snuffelbox, want er is geen mogelijkheid om er ooit nog vanaf te komen.

Ik vraag nogmaals om een bevestiging, anders zie ik geen andere optie dan verder te gaan op de social media.

Snuffel reageer fatsoenlijk aub

Jesssterrr
    Is het nu zo moeilijk om te reageren?
    Ik vind dit echt schandalig.

En zo houdt Snuffelbox nou voor eeuwig zijn klanten vast.
    Oplichters!!!

Jesssterrr
    SNUFFELBOX REAGEER NOU EENS.....
    Ze reageren nergens op.
    Dat is toch schandalig ??!!
    Jesssterrr
    Snuffelbox reageer nu eens hoe het hoort.
    Jesssterrr
    Het fantsoen ontbreekt helaas he

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Snuffelbox?