Klacht Snuut: Kast is niet het product wat er besteld is een paar jaar geleden.

B.G. van Bree

Bij Snuut (Ravenswaaijsesteeg 20, 4119 LS Ravenswaaij (Gelderland, Gemeente Buren). T: 0650993132 E: snuutmeubels@outlook.com) een kast besteld ruim 2 jaar geleden. Kast nr 1 was beschadigd (hij heeft 2x verf opgestuurd die anders was dan op de kast zat), kast nr 2 niet conform afspraak (1 plank teveel), kromme deur en schuifdeur schuift amper. Kast nr 3 zou herfst 2017 geleverd worden maar nog steeds niet onderweg. Omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb een mail gestuurd naar de eigenaar (Kees) dat ik er geen vertrouwen meer in heb en de kast opgehaald kan worden en het aankoopbedrag retour. De mail van enkele weken geleden die ik ontving van hem daar stond in dat hij in financiële moeilijkheden zit. Mijn laatste mail (11-05-18), met het verzoek de kast uiterlijk de week erna op te halen, heeft ook al geen resultaat gehad. Geen mail terug en telefonisch krijg ik Kees niet te pakken. Na ruim 2 jaar geen goed product en geen goede service van het bedrijf.

Ik wil graag dat ook deze kast retour gehaald wordt en ik het totale bedrag (€ 975,00) terug krijg.

Wij vinden dat Snuut hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Snuut?