Klacht Snuut: Kast nummer 2 ook retour want het is niet wat er besteld is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 304738
Gebruiker
B.G. van Bree
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Snuut een kast besteld ruim 2 jaar geleden. Kast nr 1 was beschadigd, kast nr 2 niet conform afspraak (1 plank teveel), kromme deur en schuifdeur schuift amper. Kast nr 3 zou herfst 2017 geleverd worden maar nog steeds niet onderweg. Omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb een mail gestuurd naar de eigenaar (Kees) dat ik er geen vertrouwen meer in heb en de kast opgehaald kan worden en het aankoopbedrag retour. De mail van enkele weken geleden die ik ontving van hem daar stond in dat hij in financiele moeilijkheden zit. Mijn laatste mail (11-05-18), met het verzoek de kast uiterlijk de week erna op te halen, heeft ook al geen resultaat gehad. Geen mail terug en telefonisch krijg ik Kees niet te pakken. Na ruim 2 jaar geen goed product en geen goede service van het bedrijf.

De oplossing

Ook deze kast retour en het totale bedrag terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Snuut hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.G. van Bree
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er komt totaal geen reactie van de firma Snuut dus de klacht is nog steeds niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Snuut?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen