Klacht Snuut: Kast nummer 2 ook retour want het is niet wat er besteld is.

B.G. van Bree

Bij Snuut een kast besteld ruim 2 jaar geleden. Kast nr 1 was beschadigd, kast nr 2 niet conform afspraak (1 plank teveel), kromme deur en schuifdeur schuift amper. Kast nr 3 zou herfst 2017 geleverd worden maar nog steeds niet onderweg. Omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in heb een mail gestuurd naar de eigenaar (Kees) dat ik er geen vertrouwen meer in heb en de kast opgehaald kan worden en het aankoopbedrag retour. De mail van enkele weken geleden die ik ontving van hem daar stond in dat hij in financiele moeilijkheden zit. Mijn laatste mail (11-05-18), met het verzoek de kast uiterlijk de week erna op te halen, heeft ook al geen resultaat gehad. Geen mail terug en telefonisch krijg ik Kees niet te pakken. Na ruim 2 jaar geen goed product en geen goede service van het bedrijf.

Ook deze kast retour en het totale bedrag terug.

Wij vinden dat Snuut hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

B.G. van Bree
Er komt totaal geen reactie van de firma Snuut dus de klacht is nog steeds niet opgelost.

Ook een klacht indienen over Snuut?