Klacht Soak.nl (BEDRIJF OPGEHEVEN): Geen reële oplossing bij een ondeugdelijk product

JCF

Bij de firma Soak.nl heb j.l een schuifdeur Luxe 6mm 140cm GSB1400 laten plaatsen
door een monteur. Meneer is zorgvuldig en met kennis van zaken te werk gegaan. Hij heeft de glasplaat met twee handen zorgvuldig vast en hoort wat kraken. Hij trekt zijn hoofd weg en het glad breekt in duizenden stukjes. De glasplaat is niet gevallen of ergens tegen aan gestoten. Meneer ging rustig te werk en het glas knapte spontaan in
zijn handen. Gelukkig kon hij net op tijd zijn hoofd nog weg draaien. We hadden beide verwondingen aan onze armen. Ik heb gelijk gebeld met de firma, zij vertellen mij dat ze graag per mail foto's op gestuurd hebben. Dat heb ik vervolgens gedaan en antwoord wat op mijn klacht krijg volgt. Is een korting van 10% op een volgende aankoop. Geen excuus en geen reële oplossing, ik wil graag mijn geld terug of een vervangende schuifdeur. Na een
discussie wordt de hoorn op de haak gegooid..

Op Google reviews zie dat niet de eerste ben met conflicten met dit bedrijf. Het lijkt mij verstandig dat jullie een onderzoeken willen starten voor deze problemen en functioneren van producten die zij leveren. Alvast bedankt!

geld terug of een vervangende schuifdeur die de firma bij mij thuis komt monteren.

Wij vinden dat Soak.nl (BEDRIJF OPGEHEVEN) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Soak.nl
    Bedankt voor je review meneer / mevrouw Fousert.

Soak douchedeuren zijn gemaakt van gehard veiligheidsglas. Dat breekt niet zomaar.

Gehard veiligheidsglas wordt geproduceerd onder hoge temperaturen (700 tot 800 graden C). Direct na productie moet het glas afkoelen. Daarbij ontstaan chemische kristallen. Als die kristallen te snel groeien, kan dat zorgen voor spanning in het glas, waardoor het glas 'spontaan' breekt. Dit kan nog gebeuren tot 4 weken na productie.

Het doucheglas van soak bereikt de klant minimaal 3 maanden na productie. Het afkoelingsproces is dan al ruimschoots klaar. Het glas kan dan niet meer spontaan breken. Naar onze ervaring kan het glas dan alleen nog breken als het onder (lichte) spanning gemonteerd is, of als het glas licht geraakt wordt op de hoeken of randen bij het installeren.

Soak heeft klantbeleving hoog in het vaandel staan. Daarom heeft de klantenservice je een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van een korting op een nieuwe deur. Dat aanbod staat uiteraard nog steeds.

klantenservice van soak
    088 - 220 3000
    klantenservice@soak.com

JCF
Korting op een nieuw product

Ook een klacht indienen over Soak.nl (BEDRIJF OPGEHEVEN)?