Klacht Soccerconcepts: Niet nakomen afspraken geld weg

T.veerman01

Opgelicht voor €199,- 5-8-2018 bestelling geplaatst zou 8-8-2018 bezorgd worden. Hele dag thuis geweest maar de levering bleef op zich wachten. Na telefonisch contact is er toegezegd dat de bestelling morgen geleverd zou worden. Weer hele dag thuis en geen bezorger te zien. Nu 1,5 week later word er gezegd dat de bezorger aan de deur is geweest, onze camera beelden hebben geen bezorger gespot. Heb de bestelling schriftelijk en telefonisch geannuleerd en ontvang geen bevestiging en ook geen geld terug. Let op als je zaken doet met dese huiskamer webshop. Gewaarschuwd mens telt voor 2

Geld terug en stoppen web je webshop tot er nog meer gedupeerden bij komen

Soccerconcepts
    Reactie van 17 Augustus:
    Goedemiddag,
    Ik heb deze bestelling rechtstreeks laten versturen af fabriek direct naar de klant. Eind vorige week in telefonisch contact aangegeven dat deze week geleverd zal worden. Omdat de fabriek de verzending doet, is er geen track trace. Op 15 augustus heeft DHL (uk Mail) telefonisch contact gezocht met de klant voor een leverafspraak. Dit is niet gelukt. Heb de klant gisteravond aan de lijn gehad. Wilde graag order annuleren en geld terug. Gisteravond direct een terugbetaling gedaan via Mollie. Vanmorgen de klant weer aan de lijn gehad ongeveer 11.15 uur. Bijna onmogelijk (niet voor rede vatbaar) om de klant uit te leggen dat ik geen direct contact hen met de vervoerder en dat een terugbetaling een dag duurt. Daarna bestelling in ons systeem geannuleerd en klant per mail nogmaals bevestigd dat order is ge anuuleerd en terugbetaling is gedaan.

Ook een klacht indienen over Soccerconcepts?