Klacht Soccerfanshop.nl: Bestelling betaald aan soccerfanshop, afterpay wil nogmaals betaling

Klachtnummer
# 31290
Gebruiker
Ka-tje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

11 juni 2013 Chelsea shirt besteld, betaald via bankoverschrijving Aan t feesterijke noordhoek (eigenaar soccerfanshop)
4 weken later shirt geleverd.
5 juli 2013 betalingsverzoek afterpay, gereageerd bestelling betaald aan soccerfanshop
9 juli betalingsverzoek van afterpay
22 juli wederom email over bestelling en betaling van afterpay
29 juli nogmaals email met betalingsherinnering met extra kosten, hierop gereageerd dat bestelling al betaald was en reeds geleverd en wij hier verder niets mee gingen doen, ga maar naar opdrachtgever soccerfanshop.
5 augustus email van afterpay met opdracht tot overleggen betalingsbewijs.
6 augustus laatste herinnering van afterpay met extra kosten, en gebeld door soccerfanshop dat wij dit en dat moeten en even moeten luisteren etc.
Hier zijn wij niet van gediend, wij hebben besteld en betaald en geleverd gekregen daarmee is het voor ons klaar, wij hoeven niet de administratie voor soccerfanshop bij te houden.

De oplossing

Ophouden met hinderlijke emails en telefoontjes en zelf de administratie bijhouden, en niet bij de klanten neerleggen.
verder zullen wij nooit meer iets bestellen bij deze club helemaal klaar mee.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen