Klacht Soccerfanshop.nl: Bestelling niet ontvangen op de aangegeven datum

OnurTuter

Op 30 januari jl. heb ik een trainingspak besteld op de website van Soccerfanshop. Na het betalen van mijn product heb ik twee mailtjes ontvangen met het betalingsbewijs. Normaal gesproken versturen websites ook een track & trace code. Op de website site staat heel duidelijk: Voor 23:59 besteld, morgen in huis! En omdat ik mijn bestelling had geplaatst om 19:44 uur om precies te zijn, had ik er op gerekend dat mijn bestelling op vrijdag 31 januari aan zou komen. Echter is dit niet gebeurd. Ik baal hier enorm van, omdat ik het als een cadeautje had besteld voor iemand. Vandaag op 1 februari heb ik ook de hele dag thuis gewacht met de hoop dat mijn bestelling zou komen. Verder heb ik proberen telefonisch contacten op te nemen met het bedrijf, maar er was een lange wachtrij. Ik vind het super slecht geregeld, dat ik helemaal niks te horen heb gekregen van mijn bestelling. Ik kan het ook niet volgen. Ik vraag me nu echt af of ik überhaupt nog mijn bestelling krijg? Zo niet? Eis ik per direct mijn geld terug. Ik wil zo snel mogelijk een oplossing vinden voor dit nare gedoe, omdat ik me zelf opgelicht voel.

Hoogachtend,

Onur Tuter

Ik wil dat het bedrijf mijn bestelling zo snel mogelijk gaat opsturen.

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?