Klacht Soccerfanshop.nl: nooit ontvangen bestelling

Issam

heb 3 maanden geleden een bestelling gedaan bij soccerfanshop.
helaas nooit wat mogen ontvangen.
heb dit aangeven bij soccerfanshop na een paar dagen niks te hebben ontvangen.
helaas heeft soccerfanshop zich zeer klant onvriendelijke gedragen voornamelijk de heer Bruce Naagtzaam. ze hebben mij met de kosten gelaten wat ik nu uiteindelijke toch noodgedwongen heb moeten betallen van afterparty aangezien het steeds maar verhoogd werdt. soccerfanshop heeft mij gezegd dat ze het pakketje hebben verstuurd en dat ik het maar moet uitzoeken bij DHL. en DHL stuurde mij weer terug naar soccerfanshop uiteindelijk naar heel veel beschuldigingen van soccerfanshop naar mij toe na een dik een maand later hebben zij een onderzoek laten starten bij DHL wat uiteindelijk niet meer actueel is. en de pakketten bezorger zich niks meer kan herinneren. en krijg ik een gps info locatie van DHL via soccerfanshop overhandigd dat dat het bewijs zou moeten zijn dat ik het pakketje heb ontvangen?

heb uiteindelijk meerdere keren naar afterparty moeten bellen aangezien soccerfanshop zelf niks heeft gedaan zit ik nu met €.20,- +- belkosten €12,- adminstratie kosten van afterpay en €188.35,- voor producten die ik nooit heb ontvangen wil graag mijn geld terug!!!

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?