Klacht Soccerfanshop.nl: Oplichting door soccerfanshop

Klachtnummer
# 266862
Gebruiker
F.Edd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een trainingspak besteld op 7 mei via de soccerfanshop op afhaling in de winkel in Breda en met AfterPay te betalen. Echter heb ik het trainingspak nooit opgehaald en krijg ik aanmaningen voor het trainingspak. Nu heb ik contact gehad met soccerfanshop zowel via de klantenservice en in de winkel zelf bij de eigenaar. De klantenservice beweert dat ik het trainingspak heb opgehaald. Ik heb dit echter nooit gedaan. Zij beweren een handtekening van ontvangst te hebben. Ik heb hen meerdere malen gevraagd om deze handtekening en daarbij de camerabeelden. Wellicht hebben zij het zomaar aan iemand meegegeven. De eigenaar in de winkel beweert dat dit onmogelijk is, maar weigert mee te werken aan een onderzoek. Ik blijf bij mijn besluit, ik heb geen trainingspak opgehaald en hoef hier niet voor te betalen. Ik sta open voor alle nodige onderzoeken/medewerking. Ik verzoek afterpay en soccerfanshop vriendelijk doch dringend deze klacht uit te zoeken en op te lossen. Ik heb NIKS opgehaald en zal dus voor niks in rekening moeten worden gebracht.

Bestelling #87980
AfterPay kenmerk 228188813

De oplossing

Het opheffen van het betalingsverzoek of het trainingspak klaar zetten om op te halen tegen het bestelde bedrag conform aan de factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen