Klacht Soccerfanshop.nl: Problemen met retour zending.

Pietrsd

Ik heb een trainingspak besteld bij hun, wat ik al jaren doe. Laatste keren gingen ze steeds moeilijker doen wat betreft her retouren. Heb een aantal keer een pak moeten nemen die ik niet wilde omdat hun beweerde dat de kaartjes eraf waren, wat niet het geval was. Had dit keer een pak, en helaas te klein. Heb deze netjes met kaartjes na het passen geretourneerd. Kreeg hem vervolgens 3 keer terug gestuurd met de boodschap dat hij vies was en de kaartjes eraf waren. Nu is dit al maanden bezig en mijn after pay rekening is inmiddels 164 euro en hun geven aan niks gehoor en hebben contact verbroken en weigeren mijn retour te behandelen. Ik heb van dit pak een foto gemaakt, voor ik hem ging retour ging doen, met kaartjes eraan. Precies op dezelfde datum als dat ik hem op de post deed. Ook heb ik onder andere naam een pak besteld bij hun en kreeg deze aangeleverd zonder kaartjes!! Kortom, bewijzen genoeg. Maar ik heb op dit moment geen pak, en geen geld, wel een hoge rekening die betaald moet worden. Wat kan ik het beste doen?

Advies

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?