Klacht Soccerfanshop.nl: Slecht Service!

ippieee

Op 08-11-2019 een bestelling geplaatst voor een trainingspak, tijdens het bestellen staat erbij dat het de volgende dag op 09-11-2019 afgeleverd wordt op de aangegeven afleverlocatie. Ook staat er bij voor 23:59besteld is de volgende dag in huis. Tijdens het bestellen kan ik ook nog bij info kijken en ook daar staat dat ik het de volgende dag kan ophalen. Dat is ook voor mij een reden geweest om daar te bestellen daar ik de volgende dag een verjaardag had, waarvoor ik de trainingspak had besteld. Zo kreeg ik ook nog is een bevestiging mail vanuit Soccerfanshop waarin nogmaals bevestigd word dat ik mijn pakje de volgende dag kan ophalen op de afleverlocatie. Op 09-11-2019 ben ik langs geweest op de afleverlocatie, daar lag mijn pakje niet. Ik heb op dat moment geprobeerd te bellen zonder succes, om die reden heb ik een bericht verzonden via de facebookmessenger en ook daar was er niemand. Op 11-11-2019 heb ik een bericht terug gehad op de facebook messenger, waarin mij werd verteld dat de reden dat ik mijn pakje nog steeds niet had was omdat het om een pre order gaat. Ondanks dat er tijdens het bestellen pre order bij staat wordt het me tot drie keer toe bevestigd dat ik mijn pakje op 09-11-2019 kan ophalen. Tijdens het messenger gesprek ben ik er niet uitgekomen met die persoon en heb ik ook direct vermeld in dat gesprek dat ik telefonisch contact ga opnemen. Op 13-11-2019 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en heb ik een heel fijn gesprek gehad met een dame, weet niet meer hoe ze heet, waarin ze me vertelde dat ze het zelf niet kon afhandelden en het ging doorzetten. Die persoon heeft het toen ook doorgezet en ben ik diezelfde dag om 19:59 gebeld door 0168851199 door de klachten afdeling zo gaf die persoon aan. De gene die me heeft gebeld gaf aan dat zijn/haar naam Jaantje Nachtzaan is en heeft me super slecht geholpen. Tijdens het gesprek wilde ik graag weten wat ze hierin voor me kunnen betekenen bijvoorbeeld door een compensatie te bieden daar ging hij/zij niet mee akkoord. Hij/zij bleef aangeven dat het om een pre order ging en als ik niet tevreden ben de pak maar kon terug sturen. Die pak heb ik met een reden besteld en wil ik die helemaal niet terug sturen anders had ik het ook niet besteld. Met die persoon ben ik er niet uitgekomen en vond ik het een heel naar gesprek. Zo heb ik ook aangegeven dat ik door ga met een klacht indienen en niet tevreden ben over de service.

Ik ben tevreden wanneer ik een excuus ontvang en een compensatie vanuit de soccerfanshop en ze aangeven dat het een fout van hen is en niet van mij. Ook wil ik dat mijn klacht zo snel mogelijk wordt opgepakt en afgehandeld.

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?