Klacht Soccerfanshop.nl: SOCCERFANSHOP OPLICHTERS

K.kose7394

Halo, ik heb tijdens blackfriday een bestelling geplaatst bij www.soccerfanshop.nl.
Heb mijn bestelling gekregen (maat L).
Kwam mij te groot, dus ik retourzenden voor een ander maat (maat M).

1 week later, niets ontvangen. Ik had telefonische contact met ze opgenomen vroegen ze om mijn track&trace code , meneer onderzochtte het en zei dar mijn bestelling in dw retourafdeling zit en het werd mij gezegd dat het enorm druk is wegens de kortingsdagen daarom dat het wat langer kan duren.
Maar nu zijn we 5 weken verder, word er zomaar opgehangen wanneer ik vraag waar mijn bestelling blijft?
Mijn berichten worden niet meer beantwoord? Ik voel me opgelicht. Ik krijgmijn geld niet(€169) en mijn bestelling niet.
Ze vroegen me om een track&trace nummer 4 weken later? Waar moet ik nou een piepkleine blaadje vinden na 4 weken.

Aub los dit op ik heb hard gewerkt en met moeite gespaard hiervoor. En dan krijg je het niet... dit is echt niet normaal.

Wanneer ik mijn geld terug krijg gestort OF mijn bestelling krijg.

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?