Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Soccerfanshop.nl: SOCCERFANSHOP OPLICHTERS
Details
Klacht
Halo, ik heb tijdens blackfriday een bestelling geplaatst bij www.soccerfanshop.nl.Heb mijn bestelling gekregen (maat L).
Kwam mij te groot, dus ik retourzenden voor een ander maat (maat M).
1 week later, niets ontvangen. Ik had telefonische contact met ze opgenomen vroegen ze om mijn track&trace code , meneer onderzochtte het en zei dar mijn bestelling in dw retourafdeling zit en het werd mij gezegd dat het enorm druk is wegens de kortingsdagen daarom dat het wat langer kan duren.
Maar nu zijn we 5 weken verder, word er zomaar opgehangen wanneer ik vraag waar mijn bestelling blijft?
Mijn berichten worden niet meer beantwoord? Ik voel me opgelicht. Ik krijgmijn geld niet(€169) en mijn bestelling niet.
Ze vroegen me om een track&trace nummer 4 weken later? Waar moet ik nou een piepkleine blaadje vinden na 4 weken.
Aub los dit op ik heb hard gewerkt en met moeite gespaard hiervoor. En dan krijg je het niet... dit is echt niet normaal.
Gewenste oplossing
Wanneer ik mijn geld terug krijg gestort OF mijn bestelling krijg.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.