Klacht Soccerfanshop.nl: Wat een waardeloze webshop!

femkebron

Wat een waardeloze webshop
Wat een waardeloze webshop!

ik heb 3 verschillende bestellingen gedaan op 19 december, dus ook 3 verschillende track & tracé codes gekregen op 19&20 december. Nu heb ik 2 bestellingen ontvangen op 21 december waarvan in 1 bestelling 2 facturen, maar waar maar 1 bestelling in zat. 2 track & tracé codes staan op "afgeleverd" en 1 staat op "bezorgtijd onbekend".

Hieronder een overzicht:

Bestelling 1:
Betaald met IDEAL
Bezorgd
Track & tracé klopte

Bestelling 2:
Betaald met AfterPay
Bestelling staat via track & tracé op bezorgd maar zat bestelling 3 in pakket en niet bestelling 2. Bevatte wel de factuur van bestelling 2.

Bestelling 3:
Betaald met AfterPay
Bestelling staat op "Bezorgtijd onbekend".

Bestelling 1 heb ik gehouden en was al betaald, bestelling 3 (die dus in bestelling 2 zat) heb ik retour gestuurd

Daarbij heb ik op 23 december contact met ze opgenomen, waarbij ik gewoon geen reactie kreeg. De volgende dag weer een bericht gestuurd, daar wordt mij verteld dat ze het na de feestdagen op zouden pakken. Vandaag dus maar weer contact opgenomen. Maar zij beweren dat ik die bestelling ontvangen heb, dat bestelling 2 & 3 bij elkaar gepakt zaten. Waarom zou ik dan wel 3 track & tracé codes ontvangen hebben?

Nu wordt er dus van mij verwacht dat ik de originele bestelling 2 moet betalen (twv €109,95), terwijl ik deze nooit ontvangen heb.

Ik vind het helemaal niet erg dat ik mijn bestelde product uiteindelijk niet meer geleverd ga krijgen, maar ik wil wel dat de rekening voor AfterPay twv €109,95 geschrapt wordt, dat ik deze niet meer hoef te betalen.

Wij vinden dat Soccerfanshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Soccerfanshop.nl?