Klacht SoccerTravel: SoccerTravel heeft volstrekt onvoldoende gevolg gegeven aan de overeenkomst..

BroerB

Ik heb een voetbalreis geboekt bij SoccerTravel. Staat synoniem met [naam verwijderd door moderator]. Ik ben een overeenkomst aangegaan voor 3 tribunekaarten 1e ring en een verblijf in een hotel (1 tweepersoonskamer en 1 eenpersoonskamer). Overeenkomstige factuur betaald inclusief toeslag voor de eenpersoonskamer.
Bij aankomst in het hotel bleek dat SoccerTravel het hotel niet had betaald. Dat moest ik alsnog zelf doen. SoccerTravel had bovendien niet 2 kamers gereserveerd maar 1 (goedkopere) driepersoonskamer.
De tribunekaarten waren niet conform de overeenkomst op de 1e ring maar op de 2e ring, met minder uitzicht. Ik heb de organisatie meermalen verzocht om een oplossing. Toezeggingen van de heer Cohen om een deel van de factuur terug te storten zijn meermalen niet nagekomen.
SoccerTravel heeft volstrekt onvoldoende gevolg gegeven aan de overeenkomst en daarmee is wat mij betreft sprake van een grotendeels onverschuldigde betaling. Ik heb sterk de indruk dat dit willens en wetens is gebeurd.

Compensatie van het te veel betaalde bedrag.

SoccerTravel
    Beste heer Baudewijn,

Mijn toezegging om u de kosten van de hotelkamer terug te betalen is inmiddels voldaan. Geld zou maandag op uw rekening moeten staan. Excuses voor dit ongemak, mag natuurlijk niet gebeuren, onze bedrijfscredit card was niet volgens afspraak met het hotel voor u aankomst belast. Daardoor werd aan u verzocht bij de check-in de hotelkamer te betalen. De kwestie van de single kamer is voordat u op reis ging al met u besproken, u ging er mee akkoord dat de extra kosten voor de single kamer door ons vergoed zouden worden. het kan dus geen verrassing voor u zijn geweest dat er een 3-persoonskamer voor u was gereserveerd bij aankomst. In het stadion van Chelsea zijn kaarten op de 2e ring van de lange zijde duurder dan kaarten op de 1e ring van de lange zijde. Wij hebben u 3 kaarten op de 2e ring van de lange zijde naast elkaar geleverd voor de wedstrijd Chelsea - FC Liverpool. Dit zij de beste en duurste kaarten van het stadion. Tijdens uw boeking heeft u om cat.1 kaarten gevraagd en deze heeft u ook van ons gekregen. Nogmaals excuses voor het misverstand met het hotel, waardoor u in eerste instantie de kamer in Londen moest betalen. Het bedrag is inmiddels op uw rekening bijgeschreven. Met vriendelijke groet, Arthur Cohen, www.soccertravel.nl
    Beste Arthur Cohen,
    Ik heb gezien dat u 475 euro hebt teruggestort, zijnde 300 euro voor de hotelkosten en 175 euro voor de toeslag voor een 1-persoonskamer. De hotelkosten inclusief ontbijt (door mij dus dubbel betaald) bedragen echter afgerond 350 euro. Totaal te veel betaalde hotelkosten bedragen dus 525 euro. Ik zie graag het verschil van 50 euro nog op mijn rekening gestort.
    Dan over de tickets. Ik heb eerste ringskaarten besteld en betaald. Die zijn volgens mij toch duurder dan de kaarten die ik heb ontvangen. In een persoonlijke mail van u doet u een voorstel om mij 3 gratis kaarten te geven voor een wedstrijd in de Premier League voor het seizoen 2018/2019. Dat voorstel wil ik wel accepteren maar zie het alleen in uw reactie hierboven niet terug.

Groet, Baudewijn Michel
    SoccerTravel
    Beste Baudewijn,

Excuses, dat is dan een rekenfout geweest. De overige 50,- zijn ook op uw rekening bijgeschreven. Fijn dat u ons aanbod van 3 gratis kaarten naar een Premier League wedstrijd voor het seizoen 2018/2019 accepteert en we dit op een voor beide partijen bevredigende manier kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Arthur
    Akkoord

Ook een klacht indienen over SoccerTravel?