Klacht Social Deal: 50% korting blijkt nep !

TS

We zijn op 2 socialdeal vouchers gaan eten bij restaurant Toscanini in Weert.
Volgens de deal een 3 gangen keuzemenu ter waarde van €36,- met 50% korting voor €18,- pp. Ter plaatse bleek een dergelijk menu bestaande uit voorgerecht, hoofdgerecht en een schamel toetje, slechts €20,- te kosten. Een groot verschil met de eerder vermelde €36,- wat het menu overigens beslist niet waard zou zijn geweest.
Kortom, we voelen ons behoorlijk bedrogen. Volgende keer gaan we elders voor een paar euro meer, zonder Socialdeal, eten zonder vervelende bijsmaak achteraf.

TS, Weert

Een keuzemenu met 50% korting dat werkelijk €36,- waard is.

Socialdeal.nl
    Beste Tonny,Hartelijk dank voor je bericht. Uiteraard vind ik het erg jammer dat je dit in eerste instantie niet rechtstreeks bij Social Deal hebt aangekaart zodat we je klacht op die manier hadden kunnen behandelen. Natuurlijk heb ik het meteen voor je uitgezocht. We bieden een driegangenmenu a la carte aan. Als je de 3 duurste gerechten van de kaart bij elkaar optelt kom je op een bedrag van €36,-. Normaal gesproken nemen we een gemiddelde prijs en hier is dus helaas iets fout gegaan bij het berekenen van de deal. Onze excuses voor het ongemak.De gemiddelde prijs waarvoor we de deal eigenlijk aan zouden bieden is €30,-. Met 50% korting zou de deal dan €15,- zijn. Ik wil je daarom aanbieden om het verschil van €3,- als saldo op je account te plaatsen zodat je een leuke korting hebt bij de volgende aankoop via Social Deal. Het saldo is onbeperkt geldig en vrij te besteden binnen Social Deal.Graag ontvang ik daarom je e-mailadres zodat ik dit in orde kan maken voor je. Alvast bedankt voor je reactie.Met vriendelijke groet,
    Team Social Deal
    TS
    Betrof 2 vouchers. U bedoelt uiteraard 2x 3 euro?
    Socialdeal.nl
    Beste Tonny,Inderdaad een bedrag van €6,- totaal. Daarvoor hebben we dus wel je e-mailadres nodig, anders kan ik dit niet voor je in orde maken. Met vriendelijke groet,
    Team Social Deal
    tonny.seerden@gmail.com

TS

Ook een klacht indienen over Social Deal?