Klacht Social Deal: Aanbieder komt aanbieding niet na en social deal neemt geen verantwoordelijkheid

Kreuze2

In een aanbieding 6 vouchers gekocht.
Deze zijn volgens de aanbieding ook in het weekend geldig.
Echter als je eenmaal wilt gaan boeken blijkt dit in ene niet te kunnen op zaterdag en op dinsdag.
Daar zit je dan met 6 kaarten en je kan met de hele groep alleen op zaterdag.
Contact opnemen met de aanbieder dan maar. Verhaal verteld en er zou overlegt gaan worden of we toch op zaterdag kunnen komen.
Hier gaat enige tijd overheen voordat we eindelijk een keer antwoord terug krijgen.
We kunnen niet op zaterdagavond terecht die dag is uitgesloten van de deal, ondanks dat de aanbieding ook in het weekend geldig is.
Omdat we dan niets aan de vouchers hebben word ons geadviseerd bij social deal het geld terug te vragen.
Social deal meld ons vervolgens de termijn van 14 dagen is verstreken dus vette pech en je zoekt het maar uit.
Uitgelegd dat we al enige tijd bezig zijn om er met de aanbieder uit te komen en dat het bellen en wachten op reacties nu eenmaal tijd kost.
Ze houden voet bij stuk hoe we het verhaal ook voor leggen en aan ze proberen uit te leggen.
Heel slecht, totaal niet meedenkenden heel onvriendelijk naar de klant toe.

Ik wil mijn geld terug of een cadeau bon zodat we een andere deal kunnen aanschaffen waar we wel echt in het weekend en dus ook op zaterdag terecht kunnen

Socialdeal.nl
    Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend te lezen hoe deze situatie verloopt voor je. Ik kijk graag even met je mee maar kan helaas geen contactgegevens (mailadres) van je achterhalen of een naam van een bedrijf waar dit om gaat.
    Natuurlijk kom ik heel graag even met je in contact. Wil je je gegevens even mailen naar service@socialdeal.nl - dan wacht ik je berichtje af.

Ik hoor graag van je!

Groet, Social Deal.
    Kreuze2
    Beste Social Deal,

Ik heb zojuist geantwoord naar het opgegeven mail adres met het klachtenkompas nummer als referentie.

Groet,
    Gemma
    Socialdeal.nl
    Goedemiddag,

Inmiddels is er opnieuw telefonisch contact geweest tussen ons.
    Zoals aangegeven zijn al onze deals op basis van beschikbaarheid en is er meer dan voldoende beschikbaarheid bij deze partner in de kalender, die voor aankoop te zien is, om te reserveren.

Ik vind het jammer dat je misschien niet helemaal tevreden bent, maar gelukkig hebben we de situatie een beetje kunnen verduidelijken vanuit onze kant.

Graag tot een volgende keer bij Social Deal en een fijne dag voor nu. Wanneer we je nog kunnen helpen horen we graag van je.

Groet,

Social Deal
    Klachtenafhandeling

Ook een klacht indienen over Social Deal?