Opgelost door Social Deal: Aangekochte Social Deal wordt door leverancier (onderaannemer van SD) niet geleverd en SD neemt geen

content Opgelost
N.A. Romijn

Via Social Deal Hebben wij rijlessen met praktijkexamen aangekocht bij rijschool Proficiat met landelijke dekkingsgarantie. De eerste rijles moest plaatsvinden voor 29 januari 2019. Sinds begin januari hebben wij herhaaldelijk pogingen ondernomen om die eerste rijles (en de andere) plaats te laten vinden. Deze (moeizaam verlopende) contacten leverden verschillende afspraken op, een aantal afmeldingen door de rijschoolhouder en een aantal lessen dat tevergeefs op de rijschool werd gewacht, zonder afzeggingen van hem uit. Nadat er afgelopen vrijdag opnieuw vergeefs op de instructeur werd gewacht is er telefonisch contact geweest met Social Deal en hebben we hierover een mail gestuurd waarin het verloop van het contact met onderbouwende e-mails naar hun klantenservice is gestuurd. Vanmiddag werd telefonisch meegedeeld dat Social Deal contact heeft gehad met de rijschoolhouder die 'beterschap belooft' ... Echter: op basis waarvan is dit geloofwaardig? Wij menen dat Social Deal leveringsverplichting heeft.

Wij willen dat SD ons een vergelijkbare deal levert met rijschool die zijn afspraken wel nakomt.

Socialdeal.nl
    Beste mevrouw Romijn,

Bedankt voor uw bericht.
    Wat vervelend om te lezen over uw ervaring met rijschool Proficiat!

We hebben zojuist telefonisch contact gehad en hiervoor gesproken. Uiteraard doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat de rijschool de overeengekomen dienst zal leveren. We hebben contact gehad met de rijschool en zij hebben aangegeven contact op te nemen om een nieuwe rijles in te plannen. We hebben afgesproken om elkaar up to date te houden van verdere ontwikkelingen.

Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
    N.A. Romijn
    Helaas heeft 'alles' er tot nu toe niet toe geleid dat er een rijles heeft plaatsgevonden. Sterker nog: op een mail met mogelijke lesdata/momenten aan de rijschool (inmiddels een week geleden) is nog geen enkele reactie gekomen. De belofte van Verkeersschool Proficiat dat 'vanaf nu alles vlekkeloos zal verlopen' lijkt geen stand te houden. Vanuit Proficiat is geen enkel initiatief ondernomen. Wat gaat SD nu doen?
    N.A. Romijn
    Hoewel verkeersschool Proficiat beloofde dat alles nu verder vlekkeloos zou verlopen en contact met ons zou opnemen is dit tot op de dag van vandaag niet gebeurd. Ook onze mail met optiedata blijft onbeantwoord. Iedereen ongetwijfeld druk met carnaval... Met belangstelling kijken we uit hoe Social Deal dit, als hoofdaannemer en dus verantwoordelijk, oplost.
    Socialdeal.nl
    Beste mevrouw Romijn,

Bedankt voor uw bericht.
    Wat vervelend om te lezen over uw ervaring met rijschool Proficiat!
    Graag zou ik u willen vragen om telefonisch contact met ons op te nemen, om het bovenstaande te bespreken. We zijn bereikbaar op: 088 205 05 05.

Maxime - Social Deal
    Klachtenafdeling
    N.A. Romijn
    Vanmorgen na veel (on)nodig heen en weer gebel uiteindelijk overeengekomen dat SD het volledige bedrag van de deal op ons account terugplaatsen. Vanaf het begin was dit onze suggestie. We zijn blij dat hieraan tenslotte gehoor is gegeven en betreuren het dat we stappen moesten ondernemen om tot dit resultaat te komen. Sportief van SD om hierin toch mee te gaan bewegen met speciale dank aan Maxime die zich hier zo voor heeft ingespannen!

N.A. Romijn
Totaal bedrag op SD - account teruggestort en besteedbaar naar eigen behoefte zonder tijdsbeperking.

Ook een klacht indienen over Social Deal?