Klacht Social Deal: Accountmanager functioneert niet.

Groenendijk

Op het moment heb ik een account manager die niet functioneert. Als je belt neemt hij niet op, als je appt dan reageert hij niet. Daarna zegt hij dat er veel klachten rondom mij zijn, waar de klantenservice niets van af weet. Hij legt niets uit en negeert mij volkomen. Op 7 januari geen bericht. 30 december heb ik aangegeven dat we even stoppen met duo massages, dit heeft hij nooit doorgevoerd. Op 12 januari geen bericht. Vouchers niet aangevuld, geen goede informatie, geen nieuwe advertentie online geplaatst. 24 januari even contact gehad, geen verheldering gekregen op mijn vragen of een reactie. Aan een dood paard kan je niet trekken en dit is een dood paard, want er is geen communicatie en er word niks gedaan. Het is waardeloos zo. Klantenservice geeft aan steeds te vragen of hij contact met mij opneemt, maar hij negeert deze aanvraag.

Een andere accountmanager, gezien hij mij blijft negeren en de klantenservice hiervan de dupe wordt.

Social Deal
    Hi Gaby, wat vervelend om te horen. Ik heb je zojuist telefonisch proberen te bereiken om bovenstaande situatie te bespreken maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Groetjes, Manon

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Social Deal?