Klacht Social Deal: Accountmanager functioneert niet.

Klachtnummer
# 643996
Gebruiker
Groenendijk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op het moment heb ik een account manager die niet functioneert. Als je belt neemt hij niet op, als je appt dan reageert hij niet. Daarna zegt hij dat er veel klachten rondom mij zijn, waar de klantenservice niets van af weet. Hij legt niets uit en negeert mij volkomen. Op 7 januari geen bericht. 30 december heb ik aangegeven dat we even stoppen met duo massages, dit heeft hij nooit doorgevoerd. Op 12 januari geen bericht. Vouchers niet aangevuld, geen goede informatie, geen nieuwe advertentie online geplaatst. 24 januari even contact gehad, geen verheldering gekregen op mijn vragen of een reactie. Aan een dood paard kan je niet trekken en dit is een dood paard, want er is geen communicatie en er word niks gedaan. Het is waardeloos zo. Klantenservice geeft aan steeds te vragen of hij contact met mij opneemt, maar hij negeert deze aanvraag.

Gewenste oplossing

Een andere accountmanager, gezien hij mij blijft negeren en de klantenservice hiervan de dupe wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Social Deal
    Datum
    Hi Gaby, wat vervelend om te horen. Ik heb je zojuist telefonisch proberen te bereiken om bovenstaande situatie te bespreken maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Groetjes, Manon

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Social Deal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen